Група Renault представляє попередній план по скороченню фіксованих витрат більш ніж на 2 млрд євро за три роки

Зниження фіксованих витрат більш ніж на 2 млрд євро за 3 роки допоможе Групі відновити свою конкурентоспроможність і забезпечить довгостроковий розвиток в рамках Альянсу.

Мета цього плану - підвищення ефективності діяльності всередині Групи Renault за рахунок спрощення процесів, уніфікації компонентної бази для автомобілів і оптимізації промислових потужностей.

Всі зміни будуть впроваджуватися в рамках безперервного діалогу з соціальними партнерами та місцевою владою.

Булонь-Біянкур, 29 травня 2020 р. - Дотримуючись обіцянки при оголошенні щорічних результатів, Група Renault представляє свій план трансформації. Він передбачає зниження витрат більш ніж на 2 млрд євро за три роки і закладає фундамент для виходу на новий рівень конкурентоспроможності.

Складнощі, з якими зіткнулася Група, глобальна криза в автомобільній галузі та необхідність екологічних змін вимагають від компанії прискорити процес перетворення.

Попередній план орієнтований на зростання потоку грошових коштів, він підвищить економічну стійкість Групи Renault і рівень задоволеності клієнтів. Це стане можливим завдяки ефективнішій операційній діяльності та ретельному управлінню ресурсами.

Крім цього, попередній план закладе фундамент для довгострокового розвитку Групи Renault. У Франції компанія визначає для себе ряд перспективних стратегічних напрямків: електричні автомобілі, комерційний транспорт, економіка з багатооборотним використанням продукції та інновації з високою доданою вартістю. Розвивати їх будуть великі регіональні інноваційні центри, які стануть локомотивом відновлення Групи. Зокрема, буде реорганізована діяльність у Флін і Гіянкур.

Якщо для повернення до прибуткового і стійкого зростання Групі Renault буде потрібно провести певні кадрові зміни, це буде зроблено під час відкритого діалогу з соціальними партнерами та місцевою владою. В рамках плану передбачені перекваліфікація, підвищення внутрішньої мобільності і звільнення за власним бажанням. Вся програма займе три роки і торкнеться близько 4600 робочих місць у Франції, також будуть скорочені більше 10 000 інших позицій у всьому світі.

«Я впевнений, що наші активи, цінності і керівництво допоможуть з успіхом провести трансформацію і відновити вплив і успіх Групи. Заплановані зміни мають фундаментальне значення для стійкості компанії і її довгострокового розвитку. Завдяки співпраці та підтримці партнерів по Альянсу ми зможемо вирішити свої завдання і стати ключовим гравцем в автомобільній галузі в майбутньому. Ми повністю усвідомлюємо відповідальність, що на нас покладена, трансформація може бути реалізована тільки з дотриманням інтересів всіх сторін Групи і в рамках відкритого суспільного діалогу», - заявив Жан-Домінік Сенар, голова ради директорів Renault.

«У складній і невизначеній ситуації цей проект життєво необхідний, він забезпечить стійку і довгострокову діяльність, орієнтовану на задоволеність клієнта. Ми будемо ефективно використовувати наші активи, такі як напрацювання в сфері електромобілів, ресурси і технології Групи Renault і Альянсу, а також оптимізуємо розробку і виробництво автомобілів. Все це допоможе нам досягти економії і відновити загальну прибутковість, гарантувавши подальше зростання у Франції і в усьому світі. Реалізація цього проекту допоможе нам з упевненістю дивитися в майбутнє», - додала Клотільд Дельбос, тимчасовий генеральний директор Renault.

 

Ключовими елементами цього проекту є:

  • Підвищення ефективності та скорочення витрат на інженерно-технічне забезпечення приблизно на 800 млн євро за рахунок залучення ресурсів Альянсу:
  • Оптимізація розробки автомобілів: уніфікація компонентної бази, стандартизація, програми «еталон-аналог» всередині Альянсу.
  • Оптимізація ресурсів: концентрація роботи над стратегічно важливими технологіями з високою доданою вартістю в технічних центрах Іль-де-Франс; поліпшення роботи науково-дослідних центрів за кордоном і субпідрядних процесів; вдосконалення систем контролю за рахунок цифрових рішень.

 

  • Оптимізація виробництва і, як наслідок, економія в розмірі близько 650 млн євро:
  • Прискорена трансформація заводських потужностей на базі концепції «Промисловість 4.0»
  • Удосконалення процесів в нових інженерних проектах: прискорене впровадження цифрових рішень і методології «design to process».
  • Коригування масштабів промислових потужностей:
  • Скорочення обсягу виробничих потужностей в світі з 4 млн автомобілів в 2019 році до 3,3 млн до 2024 року.
  • Зміна чисельності виробничого персоналу.
  • Призупинення запланованих проектів з розширення потужностей в Марокко і Румунії, аналіз адаптації виробництва Групи в Росії, вивчення раціоналізації виробництва коробок передач в усьому світі.
  • У Франції чотири робочих варіанти щодо оптимізації виробництва будуть детально обговорюватися з усіма зацікавленими сторонами, в першу чергу з соціальними партнерами та місцевою владою:
  • Renault запускає програму консультацій на заводах в Дуе і Мобеж. Її мета - вивчення можливостей для створення оптимізованого інноваційного центру з електромобілів і легкому комерційному транспорту на півночі Франції.
  • Відкрите обговорення переобладнання заводу в Дьеппі в кінці виробництва Alpine A110.
  • Створення екосистеми з багатооборотним використанням продукції у Флін, включаючи перенесення туди процесів з Шуазі-ле-Руа.
  • В Фондері-де-Бретань Renault запускає стратегічну внутрішню перевірку.

 

  • Підвищення ефективності допоміжних функцій з економією приблизно в 700 млн євро:
  • Зниження загальних витрат: цифрова трансформація для скорочення маркетингових витрат, раціоналізація організації і скорочення витрат на допоміжні функції та ін.
  • Реорганізація діяльності для оптимізації ресурсів:

Переорієнтація на основну діяльність Групи за рахунок зміни охвату торкнеться, зокрема:

  • частини інтегрованої дистриб'юторської мережі RRG в Європі.
  • передачі частки Групи Renault в китайській Dongfeng Renault Automotive Company Ltd (DRAC) корпорації Dongfeng Motor Corporation і припинення виробництва і продажу легкових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння під брендом Renault на китайському ринку.

 

Ці плани будуть презентовані представницьким органам працівників відповідно до застосовних норм. Орієнтовна вартість реалізації цієї програми складає близько 1,2 млрд євро.