Француз Луї Рено цікавився механічними пристроями. Напередодні Різдва він побився об заклад, що його автомобіль подолає крутий схил вулиці Лепік на Монмартрі.
І він виграв завдяки своєму винаходу – механізму з прямою передачею. Це була перша система, що з'єднувала коробку передач безпосередньо із карданним валом. Ланцюги й приводні ремені, які використовувалися раніше, вмить застаріли. Усі тогочасні виробники автомобілів намагалися запозичити новий винахід Луї.
Відтоді Луї Рено, сповнений пристрасті до винаходів та автоперегонів, був на крок попереду свого часу. Він стрімко перейшов від масштабів малого виробництва до промислового.
1905 року завод у Біянкурі мав площу 22 000 м2, 400 верстатів і 800 робітників, які збирали близько 1 200 машин. До 1914 р. його площа збільшилася вдесятеро.
Після Першої світової війни завод постійно розвивався, адаптуючись до потреб масового виробництва.
1922 року була встановлена перша конвеєрна лінія механічного складання.
У 1929 р. було модернізовано виробничу базу підприємства та вдосконалено методи виробництва.
Наприкінці 20-х років минулого століття Рено заснував близько 30-ти дочірніх компаній за межами Франції й вивів бренд на ринок Французької колоніальної імперії. На підприємствах Renault випускали автомобілі преміум-класу, такі як Nervastella, Vivastella і Vivasport. Торговельна мережа значно полегшила життя покупців, розробивши низку послуг з ремонту автомобілів, а також спростивши умови придбання машин.
У 1937 р. Рено випустив на ринок модель Juvaquatre, але її популяризації завадила війна. Компанія переживала кризу. Завод у Біянкурі бомбардували чотири рази.
У 1945 р. Renault націоналізували і назвали Regie Renault. Реструктуризована компанія сприяла відновленню промисловості Франції. Модель 4СV, яка таємно розроблялася під час окупації, демонструвала амбіції компанії: відповідати новими економічним реаліям.
Після Другої світової модель 4СV стала уособленням демократичного суспільства, в якому кожен міг стати власником автомобіля.
У 1955 р., коли внутрішній ринок інтенсивно розвивався, керівництво компанії вирішує експортувати кожну другу машину. Це знаменувало початок підкорення світу брендом Renault, яке підтверджувалося також і спортивними досягненнями.
У 1960-х рр. модель Renault 4 стала символом покоління. Це був популярний і доступний універсальний автомобіль, який полегшував повсякденне життя людей та допомагав здійснювати мрії.
Одночасно Renault випустила на ринок модель Estafette - мікроавтобус, що мав величезний успіх.
У 1965 р. компанія представила модель R16 - оригінальний автомобіль з точки зору дизайну, концепції і технічних рішень.
У 1972 р., зіткнувшись із величезною конкуренцією в Європі, компанія Renault випустила модель R5. Надзвичайно економічний автомобіль з'явився дуже вчасно - напередодні паливної кризи.
Модель Alpine Renault побила низку рекордів і виграла чемпіонат світу з ралі в 1973 р.
У середині 1980-х рр. Renault розробила новий концептуальний автомобіль Espace зі слоганом «Авто для життя». Футуристичний дизайн та багатофункціональність моделі Espace започаткували новий клас автомобілів – мінівен.
У 1988 р. компанія Renault випустила R19, що став популярним завдяки високим стандартам якості.
У 1990 р. модель Clio підтвердила успіх малолітражних автомобілів.
У 1992 р. модель Twingo продемонструвала сміливий і творчий підхід компанії Renault до дизайну автомобілів.
У серії мінівенів модель Scenic також відзначалася оригінальним дизайном. Це був перший у світі компактний сімейний мінівен, започаткований Renault.
У 1998 р., до сторіччя від дня заснування компанії, було відкрито техноцентр Renault в м. Гіянкур (передмістя Парижу), а також визначено цілі на XXI століття.
Renault активно розпочинає виробництво і продаж автомобілів за межами Європи. Впроваджуючи нову міжнародну концепцію в таких країнах, як Аргентина, Туреччина і Колумбія в 1970-х і 1980-х рр., компанія Renault продовжує стратегію розширення.
У 1999 р. Renault об'єднала зусилля з компанією Nissan. Два лідери заснували унікальний в автомобільній індустрії Альянс, який ґрунтувався на взаємоповазі і використанні двостороннього досвіду.
Renault викупила акції компаній Dacia і Samsung у 1999 р. і стала міжнародною мультибрендовою групою.
Завдяки культовим моделям Logan, Sandero і Duster бренд Dacia став лідером продажів у 44-х країнах світу.
У 2008 р. Група Renault підписала стратегічне партнерство з провідним російським виробником автомобілів «АвтоВАЗ».
Два роки потому Альянс укладає угоду про співпрацю з концерном Daimler, ініціюючи багато спільних проектів.
Група Renault розширює свою присутність у Північній Африці успішним запуском виробництва Renault Lodgy на новому та найбільшому в Африці заводі в м. Танжер. Після Марокко Renault відкриває завод в Алжирі.
Партнерство з автомобільною компанією Dongfeng ознаменувало початок промислової та комерційної історії в Китаї. З такими брендами, як Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, а також Alpine і LADA, Група Renault зарекомендувала себе справжнім міжнародним гравцем.
Одночасно з глобальною експансією компанії було оновлено весь модельний ряд Renault.
У 2010 р. у Паризькому автосалоні бренд презентував модель Dezir - концепт-кар, який започаткував еру нового дизайну автомобілів Renault. Чуттєвість і турбота — так описують французький дизайн Renault. Він є уособленням культури та кидає виклик буденності завдяки інноваційним концептам.
Займаючи позиції лідера на європейському ринку легких комерційних автомобілів з моделями Kangoo, Trafic та Master, компанія Renault розвиває автомобілі професійного напрямку, полегшуючи життя корпоративних клієнтів.
З 2012 р. розпочалося виробництво лінійки електромобілів, включаючи модель Zoe. На ринку електромобілів, який постійно розвивається, компанія Renault стає брендом №1 в Європі.
У 2016 р. Mitsubishi Motors увійшов до Альянсу Renault - Nissan.
Компанія Renault впевнено завойовує ринки з новим модельним рядом кросоверів, такими як Captur, Kadjar і Koleos, а також автомобілями, спеціально розробленими для місцевих ринків: Duster Oroch - для Латинської Америки та Kwid - для Індії.
Група Renault також продовжує підкорювати нові сегменти автомобільного виробництва, зокрема спортивний сектор преміум-класу. Компанія відроджує бренд Alpine і розробляє новий модельний ряд спортивних авто.
Група Renault з початку свого заснування у 1898 році завжди застосовувала новаторський підхід, який прокладав дорогу в майбутнє. Не стали винятком автономні й під’єднані автомобілі, які вже розробляються спеціалістами компанії.
Бренд Renault пройшов довгий шлях, але залишився вірним своїм цінностям — ентузіазму та пристрасті до інновацій, викликів, суперництва, автоспорту, а також жаги до життя.
Група Renault продовжує полегшувати життя звичайних людей і створювати мобільне майбутнє, тому що вважає це пріоритетними завданнями своїх проектів.